EN DIGITAL SCRAPBOG


16. marts 2011

HENRIK VIBSKOV Meshy Drum Bag


Jeg har rigtig, rigtig mange tasker. Som i virkelig ret mange. Og jeg har samlet på dem siden jeg var 4. Seriøst. Jeg har altid elsket tasker. Når jeg har snuset rundt i butikker og ikke haft råd til at købe alt det dejlige tøj, har jeg tit købt en taske istedet. Derfor har blandt andre Henrik Vibskov, Ivana Helsinki, Helene Mardahl, Anna Gulmann, Marc Jacobs, DKNY og Mulberry i mange år hængt side om side og prydet mit klædeskab med manér.

Det er bare som om H&M-outfittet kommer lidt mere til sin ret, når en strikket, shocking pink DKNY krydrer det en smule op. Jeg har nu i virkeligheden flest second hand tasker. Og dem elsker jeg nærmest mere end de flashy designer-nogle. Og de hjemmelavede! Har en lille, men eksklusiv kollektion lavet af blandt andet gamle jeans og lyserødt joggingstof. Måske jeg burde tage et par billeder af dem?

Anyway, mit seneste taskeønske er den her fra Henrik Vibskov. Hvis den bare kunne hænge på min skulder hele sommeren ville jeg blive SÅ glad!




Billeder fra The V Store

Ingen kommentarer: