EN DIGITAL SCRAPBOG


18. marts 2011

NYLON Street View


Et af mine absolutte yndlingsmagasiner er NYLON. Helena Christensen var oprindelig med til at starte det op sammen med Marvin Scott Jarrett (som stadig er chefredaktør), og det var derfor jeg var med helt fra start. Jeg var nysgerrig, og jeg synes NYLON var det perfekte navn til et blad. Bladet har så også vist sig at være helt perfekt til mig.

I 2006 kom så bogen STREET, The Nylon Book of Global Style, hvor fotograferne var på gaden i syv storbyer verden rundt (bla. København!), og jeg elsker at sidde og bladre i den. Nu har de været på gaden igen, i efteråret udkom opfølgeren Street View, The New Nylon Book of Global Style, som jeg helt sikkert skal ha' fingre i snarest. Igen har de været rundt i syv byer, nemlig New York, London, Tokyo, Stockholm, Barcelona, LA og Montreal.

STREET, THE NYLON BOOK OF GLOBAL STYLE

STREET VIEW, THE NEW NYLON BOOK OF GLOBAL STYLE

Ingen kommentarer: